Eesti English

Holistiline teraapia

     
 
  LIITU
UUDISKIRJAGA

 


Üleminekuteraapia

Üleminekuteraapia, mis on välja kasvanud tanatoteraapiast, on nii keha kui meele süvalõdvestumise teraapia.

Läbi väga aeglaste liigutuste käte, pea ja jalgadega, samuti läbi väga õrnade puudutuste, viiakse inimene väga sügavasse sisemise lõdvestuse ja "minnalaskmse" seisundisse.

Minu õpetaja Roman Goldrin ütleb:
"See on võimalus sügavalt lõdvestuda, leida vastuseid oma küsimustele, vabastada valust füüsilisel ja vaimsel tasandil, avastada loomingulisi potentsiaale, teha üleminek uude eluetappi."

Sügav lõdvestus võimaldab vallandada enesetervenduslikel energiavarudel. Läbi sügava lõdvestuse on võimalik leida lahendust keerulistele psühholoogilistele ja kehalistele probleemidele.

Igal inimesel on pingeid, kuid paljudel juhtudel on need sellised, mis toovad kaasa erinevaid probleeme ning lõdvestumine ei ole kuigi lihtne. Eriti pinges on lihased, mis seotud selgrooga ehk süvalihased, mida reguleerib vegetatiivne närvisüsteem ja mida vaid mõtte teel antud käsu abil pole võimalik lõdvestada. Kui need lihased on pinges, ei saa ka meie kesknärvisüsteem ja teadvus lõdvestuda, mistõttu võib kannatad meie nii füüsiline kui vaimne tervis.

Üleminekuteraapia nimetus tuleneb teadmisest, et sügavat lõdvestust kogeb inimene surma hetkel. Sel momendil lõdvestuvad kõik keha lihased, seega loomulikul viisil saavutame me täieliku lõdvestuse kindlasti vahetult enne surma, kuid teatud meetodeid kasutades on võimalik kasutada keha enda sügava lõdvestuse oskust juba eluajal, eesmärgiga lahendada mitmeid probleeme.

Üleminekuteraapias püütakse erinevate tehnikatega jõuda nii kaugele, et aidata klientidel lõdvestuda nii sügavalt, nagu surmaeelses hetkes, tehes seda siiski turvaliselt ja pehmelt. Teraapiaga saavutatakse seisund, kus mõtted ja keha on eraldi, inimene puhkab ja lõdvestub ning seeläbi terveneb.

Mõnes mõttes sarnaneb üleminekuteraapia ka unenägemisele - ka unes elame me läbi päeval juhtunud emotsionaalseid sündmuseid, kuid üleminekuteraapia puhul on võimalik sama teha ärkvelolekus, olles ise protsessis kohal ja seda juhtides.

Üleminekuteraapiat on hea kasutada ka siis, kui soovid alustada oma arenguteed, kuid sul on raske ennast sõnaliselt väljendada, sul on ärevushäire või väga keeruline rännaku protsessis lõdvestuda. 

Üleminekuteraapia seansi pikkust saad ise valida, kas 60, 90 või 120 minutit.